Ajuntament de la Cellera de Ter – Av. Montserrat 20 – 17165 La Cellera de ter
Ajuntament de la Cellera de Ter – 972 421902
Pressupostos Participatius 2020
Després del període de presentació de les propostes per part de la ciutadania i de la seva validació per l’equip tècnic, us presentem aquest document amb el conjunt de propostes i la seva classificació, segons si són propostes valides, i per tant passen al taller de priorització, si són propostes no vàlides, amb l’explicació del motiu pel qual queden descartades i finalment, les propostes ja previstes i que per tant no es votaran, degut a que l’equip de govern té previst executar-les durant aquest any o el vinent.
En total, es van presentar 46 propostes, de les quals, 18 són vàlides (agrupades en 15 propostes diferents), 20 es descarten per ser no vàlides i 8 ja estan previstes de realitzar. Podeu consultar el document tècnic a l’arxiu que hi ha més avall.
Amb aquest document, entrem a la fase de priorització de propostes, amb el taller participatiu que es celebrarà el proper 21 de juliol a les 19:00 h a la sala polivalent de l’Era Nova. Entre les persones assistents es realitzarà una dinàmica per decidir de les propostes vàlides, quines són les 10 que passen a la votació final.
Durant la realització del taller, es mantindran totes les mesures de seguretat i higiene que recomani la Generalitat de Catalunya per causa de la COVID-19.
Us esperem, el dimarts 21 a les 19:00 h. Vine, participa i decideix el destí de 18.000€.
Resolució de les propostes presentades / sessió participativa
Que son els pressupostos participatius?
Si no sabeu exactament de què es tracta això dels pressupostos participatius us convidem a visitar la primera informació que vàrem penjar en aquesta web i a on es plantejava tot el procés i tràmits que han de portar a executar un projecte escollit pels ciutadans i ciutadanes. Tot i que, com ja sabeu la pandèmia de la COVID-19 ha provocat que les dates previstes s’hagin hagut de modificar. Podeu clicar en el botó per a més informació