Ajuntament de la Cellera de Ter – Av. Montserrat 20 – 17165 La Cellera de ter
Ajuntament de la Cellera de Ter – 972 421902
Serveis i telèfons d'interès davant la situació causada pel COVID-19
Des de l’Ajuntament us informem de diversos serveis i telèfons de contacte que poden ser del vostre interès davant la situació actual derivada de la Covid-19 i les mesures decretades:
VOLUNTARIAT A LA CELLERA (BORSA DE VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES):
S’ha creat un grup de voluntariat amb l’objectiu d’ajudar a veïns i veïnes dependents o especialment vulnerables que durant la vigència de l’estat d’alarma puguin necessitar ajuda d’algun tipus (ex: fer la compra), o també per altres tasques vinculades a millorar la situació actual (ex: ajuda en la fabricació de mascaretes per hospitals).
- Si necessites ajuda o coneixes d’alguna persona que la pugui necessitar, truca al telèfon de l’Ajuntament 629.75.22.74. Nosaltres posarem en contacte la persona interessada amb un/a membre de la borsa de voluntaris/es.
- Si t’interessa formar part de la borsa, apunta’t enviant un missatge al telèfon 640.56.56.52.
SERVEI D’ATENCIÓ PSICOLÒGICA GRATUÏT: 649756713
El Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania aquest telèfon d’assessorament psicològic en el que professionals experts en emergències atendran a persones que puguin presentar malestar emocional a causa de la situació actual. L’horari és de 9 a 20h tots els dies de la setmana.
Dipsalut també ofereix un servei semblant. Per accedir-hi cal sol·licitar-ho trucant a l’Ajuntament.
SERVEI D’ATENCIÓ A LA DONA: 900.900.120
Si patiu o coneixeu d’alguna situació de violència masclista o situació LGTBIfògica, que potencialment es podria veure agreujada en una situació de confinament, el SIAD i el SAI de la Selva continuen tenint a disposició aquest telèfon obert a la ciutadania.
SERVEIS SOCIALS: 972.12.90.99
Davant de qualsevol situació de necessitat i/o per consultes, Serveis Socials continua donant servei de manera telefònica.